Targeta de Serveis
Targeta de serveis amb més garanties i cobertures
La targeta de Serveis de La Mútua ofereix una completa i efectiva gamma de serveis i assistència a mutualistes.
La targeta és gratuïta per a totes les persones mutualistes que tinguin contractades assegurances de risc amb La Mútua, per tal d’accedir als diferents serveis posem a la seva disposició els següents telèfons d’atenció:
· Telèfon d’atenció dels serveis: 902 197 765
· Telèfon d’assistència en viatge des de l’estranger: 34 915 143 782 (Li recordem que cal trucar sempre en produir-se la urgència per tenir dret al servei)
· Servei d’Atenció al mutualista: 932 954 300 i 662 991 085
Guia de serveis coberts
Assistència en viatge i serveis complementaris:
Despeses mèdiques d’urgència | Pèrdua, robatori i danys als equipatges |
Repatriació de malalts, ferits i restes mortals | Defensa jurídica telefònica |
Servei d’informació mèdica | Servei d’informació d’esports |
Assistència en localització d’equipatges | Servei d’informació de viatges |
Descompte en lloguer de vehicles:
Companyia de lloguer de cotxes | Codi de tarifa especial | Telèfons | Pàgina web |
---|---|---|---|
AVÍS | AWD K405501 | 902 135 531 | www.avis.es |
EUROPCAR | 50782882 | 902 509 090 | www.europcar.es |
HERTZ | 738281 | 902 304 230 | www.hertz.es |
Serveis i assistència jurídica noves tecnologies:
SERVEIS TECNOLÒGICS | INDEMNITZACIONS | ASSISTÈNCIA JURÍDICA | ALTRES GARANTIES I SERVEIS |
---|---|---|---|
Assistència informàtica remota | Recuperació de dades fins a 2000 € s/a | Assessorament jurídic telefònic | Anul·lació de targetes |
Assistència informàtica a domicili | Us fraudulent de targetes i accés a comptes bancaris fins 1.000€ s/a | Defensa al consumidor fins 3.000€ s/a | Assistència a la llar |
Còpies de seguretat On-line | Defensa penal per l’ús d’internet fins 6.000€ s/a | Gestió d'accés a internet | |
Descàrrega de software | reclamació de danys fins 6.000€ s/a | Rastreig d’ordinadors robats | |
Desmagnetizació del disc dur | Accés xarxa d’advocats | Gestió del final de la vida digital | |
Protecció dades de caràcter personal fins 300€ s/a | |||
Assistència al detingut |
La cobertura d’aquests serveis seran proporcionats per la companyia d’assegurances EUROP ASSISTANCE ESPAÑA S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS. Un any més volem premiar la seva confiança i fidelitat amb aquesta amplia gama de cobertures, que a més, hem pogut ampliar amb serveis innovadors i de gran utilitat.
Condicions generals Assistència en viatge i serveis complementaris
Condicions generals noves tecnologies
